Problemen met inloggen?

Als je je hebt aangemeld voor de cursus (en betaald) dan is je email adres bekend in het systeem. Je hoort dan een welkomstmailtje te krijgen met je  wachtwoord. Heb je dat niet gehad? Dat kan de volgende oorzaken hebben:

de welkomstmail staat in je spammap. Kijk daar dan even. Gevonden? Vergeet dan niet de mail als “no spam” te markeren. Anders blijft al mijn post in je spammap komen.

 Heb je geen wachtwoord ontvangen? Geen nood. Ga naar de homepagina en klik op inloggen. Er moet nu een pop-upvenster komen. Daar vul je je emailadres in en klik je op “forgot password”. Volg verder de instructies. Komt er geen popupvenster? Dan heb je een pop-upblocker actief. Deactiveer deze. Of gebruik een andere browser. Of zelfs een ander apparaat.

Krijg je wel het inlog pop-upscherm maar wordt je mailadres niet herkend? Dan heb je bij aanmelding het verkeerde adres ingevuld. Een typefout. Neem dan contact op per mail. Dan wordt dat aangepast

 

Problemen met lid worden van de Facebook groep?

In je welkomstmail staat de link naar jouw Facebook groep. Klik op die link en doe een verzoek tot toelating. Is je Facebooknaam een andere naam dan je eigen naam? Of gebruik je voor het ene je meisjesnaam en voor het andere niet? Dan kan ik je niet herkennen en dus niet toelaten. Tenzij je er even een berichtje aan toevoegt waarin je beide namen noemt. Meld je alsjeblieft alleen aan bij de groep waar je je voor hebt ingeschreven. Alle aanmeldingen worden handmatig gecontroleerd. Overbodige aanmeldingen kosten veel extra werk. Als je geen welkomstmail hebt ontvangen, vind je je groep als je zoekt op “zingen als een pro” plus de maand van de start van jouw cursus.

  

Problemen met het kijken van de video’s?

Als de video’s niet laden of schokkerig zijn, kan dat aan jouw internetverbinding liggen. Met name de live-uitzending is een stevige datastroom. Kijk of het via 4G op  je smartphone wél lukt. Ga naar Speedtest en kijk eens hoe snel je verbinding is. Die moet minimaal 5Mb/s zijn voor video. Overigens past mijn server de kwaliteit wel aan jouw bandbreedte aan. 

 

Krijg je geen wekelijkse mailtjes met de link naar de lessen? 

Ook dan kan de oorzaak zijn dat ze in je spammap zitten (zie ook hierboven bij “problemen met inloggen”. Maar je kunt wel iedere week op de site de nieuwe les bekijken. Ook zonder link. Maar dan moet je dus wél kunnen inloggen. Regel dat dus altijd als eerste!

 

En als dit allemaal niet werkt?

Mochten al deze remedies niet werken, zoek dan even hulp in je eigen omgeving. Iedere computer heeft weer andere instellingen, advertentie blockers, antivirus software, andere besturingssystemen en andere software. Op afstand kan dat niet worden ingesteld.

 

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}